fredag 13. januar 2012

13.01.12

Heisann!

Nå har jeg ikke blogget på en stund, mye pga jul og nyttår, pluss at forrige fredag hadde jeg litt tekniske problemer som resulterte i at jeg mistet hele C-disken mandag morgen! Jævlig ukult å miste mange prosjekter og alt av software. Men nå er det meste på plass igjenn!

Siden sist har det skjedd ganske mye. Jeg har blant annet sluppet en ny singel som er tilgjengelig på iTunes og Spotify! Så i det siste har jeg jobbet mye med markedsføring, og prøver å nå ut til så mange som mulig.

Noe som er ganske gøyalt nå er at jeg har maaaaasse prosjekter å drive med, og er alt i gang med et par nye låter. Så dagen i dag blir til at jeg sitter hjemme å spiller inn litt gitar og trommer. Starter med det, og ser hva det blir til!


..::STAYTUNEDFORMORECRAZYSHIT::..

-Mr.D

1 kommentar:

  1. Herlig at du har alt for mye å gjøre! Prøv å fortell litt mer i detaljer hva du gjør her på bloggen. For eksempel kan du si mer om hva du gjør i markedsføring og hvordan du når kjøpere av produktet ditt - ikke bare si at du gjør det :) Det er hele forskjellen! Lag mindre blogginnlegg oftere, da vel. Så får du fortalt mer om det tekniske arbeidet ditt også. Når du skriver teknisk - skriv så Torbjørn forstår det. Eller mentor! Bra jobbet.

    SvarSlett